අන්තර්ගතය වෙත යන්න
ප්රධාන සංචාලනය වෙත යන්න
පළමු තීරුව වෙත යන්න
දෙවන තීරුව වෙත යන්න
ඔබ සිටින්නේ :
Reporting Formats
Progress Review on Ongoing/New Construction Projects - 2018
2024 මැයි 10 වෙනි සිකුරාදා
University Grants Commission - Sri Lanka
මුල් පිටුව
අප ගැන
දැක්ම, මෙහෙවර සහ ඉලක්ක
කොමිෂන් සභා සාමාජිකයන්
සභාපති
උප සභාපති
ලේකම්
ස්ථාවර කමිටු
විශ්වවිද්යාල සේවා අභියාචනා මණ්ඩලය
වෙනත් මණ්ඩල/කමිටු
අප අමතන්න
විශ්වවිද්යාල ප්රවේශ
ප්රායෝගික/ යෝග්යතා පරීක්ෂණ 2022/23
විදේශ සුදුසුකම් ලත් සිසුන් සඳහා ප්රවේශය 2021/2022
විශ්වවිද්යාල ප්රවේශ අත්පොත 2022/23
ආදර්ශ පෝරමය - අභියාචනා 2021/22
ආදර්ශ පෝරමය - විශේෂ ප්රවේශය 2022/23
අවම ඉසෙඩ් ලකුණු( 2021/22 අධ්යයන වර්ෂය )
අවම ඉසෙඩ් ලකුණු (විශේෂ ප්රවේශය) 2022/23
නිවේදන – විශ්වවිද්යාල ප්රවේශය 2021/22
අයවැය සහ මූල්ය
වාර්ෂික ප්රතිපාදන 2023
මුදල් පුරෝකථනය- 2020
මූල්ය සංඛ්යාලේඛන (GFS)
මූල්ය ප්රකාශ
ප්රගති වාර්තා
මහපොළ සහ ශිෂ්යාධාරය
පුද්ගල පඩිනඩි
කාර්ය සාධන විගණනය
විශ්වවිද්යාල සහ ආයතන
විශ්වවිද්යාල
මණ්ඩප
ආයතන
වෙනත් පිළිගත් උපාධී
බාහිර උපාධි සහ බාහිර පාඨමාලා
වෙනත් රාජ්ය විශ්වවිද්යාල
පිළිගත් විදේශීය විශ්වවිද්යාල
දකුණු ආසියාතික විශ්වවිද්යාලය
DRIC
අප ගැන
පර්යේෂණ ප්රදාන
අවබෝධතා ගිවිසුම්
විදේශ අරමුදල් ලබන ව්යාපෘති
ප්රතිපත්ති
විශ්වවිද්යාල පනත
1978 අංක 16 දරන විශ්වවිද්යාල පනත
විශ්වවිද්යාල (සංශෝධනය) පනත
ආයතන සංග්රහය
කොමිෂන් සභා චක්රලේඛ
ආයතන චක්රලේඛ ලිපි
මුදල් චක්රලේඛ ලිපි
විශ්රාමවැටුප් චක්රලේඛ ලිපි
සියලුම උසස් අධ්යාපන ආයතන සඳහා වූ ලිපි
වෙනත් චක්රලේඛ ලිපි
නියෝග සහ නියමාවලීන්
Universities
Campuses
පශ්චාත් උපාධි ආයතන
Institutes
වෙනත් නියමාවලින්
සබැඳි
CGEE කේන්ද්රය
QAC කවුන්සිලය
HETC ව්යාපෘතිය
AHEAD ව්යාපෘතිය
මහපොළ ශිෂ්යත්ව
වැඩිහිටිභාවයට මග
මහජනයාට කෙරෙන නිවේදන
විවෘත විශ්වවිද්යාලය පිරිනමන උපාධි පාඨමාලා
සහාය
නවක වදය සහ SGBV පැමිණිලි
FAQs
English
Sinhala
Tamil
Progress Review on Ongoing/New Construction Projects - 2018
Download:
Letter.pdf
[ ]
288 Kb
Formats.xls
[ ]
40 Kb
ඉක්මන් සබැඳි
වෙබ් අඩවි සිතියම
ස්ත්රී පුරුෂ සමාජභාවයේ සමානාත්මතාව / සාධාරණත්වය පිළිබඳ කේන්ද්රය
තත්ත්ව ආරක්ෂණ කවුන්සිලය
ජාතික මාර්ගගත දුරස්ථ අධ්යාපන සේවාව
HETC ව්යාපෘතිය
AHEAD ව්යාපෘතිය
LEARN ජාලය
eduID
උසස් අධ්යාපන අමාත්යාංශය
ශ්රී ලංකා රජය
විශේෂ සබැඳි
සුදුසුකම් පිළිගැනීම